חשבתם להפיק סרט תדמית? אכן, בעידן התקשורתי שלנו מתברר כי אם אתם לא קיימים במקומות מסוימים אתם לא ממש אפקטיביים. הנוכחות שלכם במדיה הדיגיטלית הינה מחויבת המציאות. זה מה שמסביר את העובדה שבעלי עסקים רבים, ארגונים ומוסדות משקיעים משאבים בהפקת סרטי תדמית. סרטים אלו יוצגו באתרים ובפורומים שונים ויציגו את הפעילות בפני הצופים. זו דרך נהדרת לחזק את התדמית ולהשיג תוצאות.

אז מה חשוב לדעת לפני הפקת סרטי תדמית?

1.     מי אתם? לפני שאתם באים להציג את עצמכם בפני הצופים ולייצג את התדמית שלכם אתם צריכים להגדיר את הזהות שלכם. בריף מקצועי יעזור לכם לכוון את עצמכם ולהגדיר בצורה מדויקת את התדמית שאתם מעוניינים ליצור בעיני הצופים. מהי הפעילות שלכם? מהו היקף הפעילות? מהי המטרה שלכם? וכן הלאה.

2.     אל מי אתם פונים? עליכם להגדיר בצורה ברורה מהו קהל היעד שלכם. כאשר ברור לכם מי הפרסונה שצופה ועוקבת אחר סרטי תדמית שלכם אתם יודעים טוב יותר מה לומר להם. מקדו את קהל היעד שלכם ודברו בגובה העיניים שלהם. זו הדרך האפקטיבית ליצירת אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים או תומכים שמתעניינים בתחום הפעילות שלכם.

3.     מהי האמירה שלכם? חשוב לכם למקד את עצמכם ולהגדיר בדיוק נמרץ את האמירה שלכם. מה יש לכם למכור? מה אתם רוצים להעביר לצופים? שימו לב לכך שיש כיום תחרות עזה במרבית התחומים. כדי לשרוד את התחרות העיקשת הזו אתם צריכים להיות ממוקדים במה שאתם טובים ולעשות את זה בשלימות. מהו המסר אותו אתם רוצים להעביר בסרטון שאתם מפיקים? מסר מדויק וקולע מחלחל עמוק.

4.     ביצוע מקצועי – סרטי תדמית מקצועיים יכולים להביע את האמירה שלכם בצורה יעילה ובלתי נשכחת. לעומת סרטי תדמית בינוניים או אפילו כאלו ברמה מקצועית ירודה שעלולים לאבד לכם הזדמנויות או אפילו לעשות לכם שם גרוע. מסיבה זו אל תוותרו על ביצוע מקצועי ביותר. לשם עריכת סרטי תדמית עליכם לבחור יוצרים מקצועיים שיש להם את כל הידע הנדרש והיכרות עם התוכנות הרלוונטיות. אנשי מקצוע מומחים בתחום יוכלו להפיק עבורכם סרטי תדמית מקצועיים שיעשו לכם את העבודה.

הפקת סרטי תדמית הינה צעד הכרחי ובעל חשיבות מכרעת בהצלחה שלכם. פעלו במקצועיות והיעזרו באנשי מקצוע בעלי ידע מוכח בתחום. הללו יוכלו להצעיד אתכם מספר צעדים קדימה, ולהפיק עבורכם סרטי תדמית מצוינים שיעשו לכם את העבודה. את התוצאות אתם תראו בשטח!

Subscribe to get 15% discount