שיווק במדיה חברתית

לא על הפייסבוק לבדו עומד עומד וקם השיווק החברתי שלכם. עסקים רבים נוטים לחשוב שמיצוב ברשת החברתית הגדולה בעולם יביא אותם לנחלה ומשם אין צורך להשקיע יותר.

אך לא כך הדבר. מיצובכם ברשתות חברתיות נוספות יביא את העסק למקומות טובים יותר בגוגל, למיתוג טוב יותר וכמובן יעניק לכם פרסום חינם.

[two_third]

אז מה זה בעצם שיווק חברתי?

שיוווק חברתי הינו הפצה ושיתוף של גולשים ברשת לכל מעגלי החברים שלהם בזירה הוירטואלית. שיווק במדיה חברתית הוא שיווק פעיל במסע פרסומי בעל יכולת התפשטות מהירה וחסרת גבולות. ברשתות חברתיות כגון טוויטר, לינקדאין, פייסבוק ויוטיוב- הפוטנציאל הפרסומי הינו עצום.

[/two_third]

[one_third_last]ID-10048447[/one_third_last]

הניסיון שלנו

שיווק במדיה חברתית הינו מקצוע לכל דבר, היות והנושא מורכב מאוד ובעל אפשרויות בלתי סופיות. מאחורי חברת אנטראקטיב עומדים שנים רבות של ניסיון וידע בלתי נלאה בשיווק במדיות חברתיות. ניסיון אשר לימד אותנו מה באמת עובד בפועל וכיצד לפנות לקהל יעד עצום ורוב- גוני וליצור איתו אינטראקציה אפקטיבית.

כל זאת בשילוב של כלים שיווקיים ורשימות תפוצה בתוך האתרים מאפשר לנו למצב אותך בכל רשת חברתית קיימת במהירות מדהימה.

אנו מזמינים אותך להצטרף לעולם חדש של אפשרויות פרסום ייחודיות. עולם שבו לא משנה מה התקציב שלך, תמיד תוכל להיות חלק ממנו ולהחשף לאלפי לקוחות פוטנציאלים. אנחנו נבנה, נעצב ונייעץ כדי שאתה תוכל להנות משיווק חברתי אפקטיבי באתרים כגון:

socialLogos

אנו נפיץ את העסק שלך ונדאג שהנוכחות שלך במדיה החברתית לא תהיה סמלית ויוצאת ידי חובה, אלא נוכחות אמיתית וחשיפה לאלפי גולשים רלוונטיים שישמחו להיות לקוחות שלך. בנוסף נדאג להעניק לך את מיטב הידע שברשותנו ונייעץ לך כיצד לתפעל את השיווק או שלחלופין ננהל אותו עבורך.

אז צרו איתנו קשר עכשיו ותקבלו ייעוץ חינם לשיווק נכון של העסק שלכם במדיה חברתית – 077-4502903

Subscribe to get 15% discount