בסוף חודש מרץ 2012 ישנו פייסבוק שוב את הנראות של עמודי הפייסבוק, ויעבירו אותם לטיים ליין החדש בדומה לפרופילים האישים כך שדף הפייסבוק העסקי יראה בדיוק כמותם.

אז מה ואיך בעצם עושים את זה:

ראשית האלמנטים שישנם בדף גדלו והם מאפשרים תמונת פרופיל גדולה ואטרקטיבית אך עם הגבלות מסויימות שלכל הדעות מוגזמות ומגבירות את תחושת המונופוליזם של פייסבוק בתחום.

כללי פייסבוק לעיצוב תמונת הפרופיל הגדולה (cover photo):

איסור על קריאה לפעולה מכל סוג !@#$%, הגזימו לכל הדעות החברה של פייסבוק.

אז נעבור לעיצוב ונתחיל בתמונת ה cover photo הגדולה:

עצבו את התמונה בגודל של 851 פיקסלים רוחב ו 315 פיקסלים גובה, וזכרו את הכללים של פייסבוק שמופיעים מעל. התמונה צריכה לכלול לוגו של החברה תמונת אווירה או תמונה מובילה של המותג.

עצבו את תמונת הפרופיל שלכם שצריכה להיות 180X180 פיקסלים אך חשוב שתראה טוב בגודל של 32X32 פיקסלים, אם הלוגו שלכם מרובע אז זה המקום בשבילו במידה ולא אז ניתן לבחור בתמונה מובילה של המותג או באייקון גרפי שמתלווה ללוגו מאורך.

בנוסף שינו בפייסבוק את הלשוניות שמצד אחד הרחיבו את העמוד המוצג מ 520 פיקסלים ל 810 פיקסלים, מה שמאפשר לנו להציג עמודים יותר אטרקטיביים עם יותר פרטים, יחד עם זאת מיותרים מהסיבה הפשוטה שפייסבוק ביטלו את האופציה להצגת דף לשונית פתיחה וניתן להכנס ללשוניות רק באופן ידני. במהלך השנה האחרונה בדקנו סטטיסטית כמה אנשים נכנסים ללשוניות האלו (טאבים) ותתפלאו לגלות שהמספר מאוד עגול – 0, יכול מאוד להיות ששינוי המיקום של כפתור הלחיצה ישפיע על הסטטיסטיקה אבל כל מה שנותר לנו זה לחכות ולגלות…..

מקווים שעזרנו בשינוי העמוד לפורמט החדש ונשמח לענות על כל שאלה נוספת ללא כל התחייבות בטלפון – 077-4502903 אז חייגו אלינו.

Subscribe to get 15% discount