שיווק באינטרנט הפך לאחד הכלים המשמעותיים ביותר במכלול של קמפיינים פרסומיים רבים. משרדי פרסום ושיווק שהתמקדו באופן מסורתי אמצעי התקשורת המסורתיים הפנימו את השינויים הרבים המתרחשים בעולם הפרסום והשיווק והעבירו את מרכז הכובד של המשאבים הפרסומיים לזירה האינטרנטית. אין ספק שהמהפכה האינטרנטית שינתה את עולם הפרסום מקצה לקצה ועוד מוקדם בכדי להבין את מכלול ההשלכות של צמית המדיום האינטרנטי על החברה בכלל ועל עולם הפרסום והשיווק בפרט. ברור לגמרי שגופי פרסום שלא השכילו לבצע את השינויים הדרושים יתקשו לשרוד בעולם החדש.

אי אפשר לדבר על המהפכה האינטרנטית בלי לדבר על גוגל  ועל שיווק בגוגל. כמעט כל פעולה אינטרנטית שרוב הגולשים בעולם מבצעים מתחילה בגוגל – מנוע החיפוש שהפך לשם נרדף לרשת עצמה. כמעט מיותר להזכיר את העוצמה הבלתי נתפסת של גוגל, אך בשורה התחתונה ברור גם לבעלי עסקים וחברות ללא רקע בעולם האינטרנט, שככל שהעסק שלהם יופיע במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל כך יזכו להצלחה רבה יותר.  קידום בגוגל הוא האמצעי החשוב ביותר בקידום הנוכחות האינטרנטית של עסק או חברה ולכן ראוי להקדיש לו את המשאבים הראויים.

קידום אתרים – לבנות את העסק על יסודות איתנים

מיותר לציין שאתר אינטרנט הוא הכרח לרובם המכריע של העסקים והחברות המסחריות בימינו. טעות נפוצה של בעלי עסקים היא השקעה גדולה בעיצוב ובניית האתר ללא השקעה מספקת בקידום האתר. קידום אתר אינטרנט הוא חובה הכרחית ומומלץ להשקיע משאבים מספקים על מנת לחשוף אותו בפני קהל ייעודי רלוונטי. באמצעות שיווק ויראלי ניתן להעביר את המסרים הפרסומיים בצורה יעילה אך בשורה התחתונה המיקום של האתר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות קובע רבות.

שיווק באינטרנט מבוסס על קידום בגוגל המושתת על איכות התוכן הרלוונטי באתר ועוד משתנים רבים עלומים יותר או פחות כמו כמות הקישורים לאתר מגורמים אחרים ברשת. בשורה התחתונה ככל שהתכנים אותנטיים יותר והנוכחות האינטרנטית משדרת רצינות והשקעה כך עולים הסיכויים להתקדמות משמעותית בגוגל – מפתח להצלחה עסקית.

אז איך מחליט גוגל על תוצאות החיפוש:

נתחיל בבנייה נכונה של האתר, זוהי הפונקציה החשובה ביותר אך לבדה היא לא תעשה דבר, הבנייה הנכונה תבנה את התשתית שתאפשר לגוגל לקרוא את האתר שלכם נכון. תגיות נכונות, מילות מפתח מוגדרות, כותרות משתנות ועוד…

לאחר שבניתם נכון את האתר אתם צריכים לחשוב על התוכן התוכן באתר הינו המרכיב המרכזי בעליית האתר בתוצאות החיפוש חשוב לבנות תוכן שמותאם למילות המפתח שהגדרתם מראש ומילות המפתח צריכות להופיע כמה שיותר פעמים בתוכן, יחד עם זאת הקפידו לכתוב תוכן מועיל לגולשים ולא תוכן משורבב רק על מנת שגוגל יקרא אותו, כוונו אותו גם לגולשים.

בשלב זה אתם כבר נראים לגוגל והוא מתחיל לקרוא את האתר שלכם כעת חשוב לשים דגש על מספר דברים:

כמה זמן נשאר הגולש באתר לאחר שנכנס אליו, פונקציה חשובה של גוגל שבודקת האם לאחר הופעתכם בתוצאות אנשים מצאו את מה שחיפשו ונשארו מספיק זמן באתר.

עדכון האתר באופן שוטף העלאת מאמרים ותוכן חדש ותחזוקה של רשתות חברתיות פעילות יסייעו לכם מאוד בקידום האתר

וכמובן איך עולים לעמודים הראשונים, הקפידו לפזר כמה שיותר לינקים שלכם ברחבי הרשת, רצוי באתרים בעלי השפעה רשתות חברתיות וכד….

הקפדה על כללים אלו תשים את האתר שלכם במקומות מצויינים בגוגל והתנועה לאתר תגדל ואיתה גם המכירות

Subscribe to get 15% discount